Een woordje van Google Ads Specialist - Elias Lagast
Wat doet een Google Ads Specialist?
Een Google Ads Specialist is een expert in het creëren, beheren en optimaliseren van Google Ads-campagnes. Deze professional zorgt ervoor dat je advertenties de juiste doelgroep bereiken, op het juiste moment en met de juiste boodschap om op die manier zoveel mogelijk conversies, leads, verkopen… binnen te halen.
Een Google Ads Specialist helpt bedrijven om het maximale rendement uit je advertentiebudget te halen.
Google Search
Google Shopping
Google Display
YouTube Ads
Google Analytics
Google Analytics
Waarom Google Ads?
NAAMBEKENDHEID
Laat je brand aan iedereen zien. Zorg ervoor dat mensen/bedrijven meteen aan jou denken wanneer ze op zoek zijn naar de goederen/diensten die jij verkoopt.
BEREIK JE DOELGROEP
Je betaalt pas wanneer iemand klikt op je advertentie. Ook met een laag maandbudget kun je al heel wat doen!
MEER VERKEER & SALES
Onze Google Ads experten zorgen voor snelle resultaten. Onze campagnes zorgen voor heel wat nieuwe bezoekers op jouw website. Met een duidelijke strategie = meer sales.
MEETBAAR
Meet meteen hoe goed je advertenties het doen, hoeveel conversies ze halen, hoeveel mensen geklikt hebben, ... Meet Google Ads ook in Google Analytics.
The Sky's The Limit - But how do we reach it?
Wat wij voor jou doen
Wij helpen jou met het opzetten en beheren van jouw Google Ads campagne. Wij zijn dus jouw Google Ads Expert! Wat je kunt verwachten:
- Opzet van A tot Z
- Jarenlange expertise
- Transparantie
- No-nonsense aanpak
Kortom, wij ontzorgen je dus volledig! Je hoeft helemaal geen Google Ads account of kennis van Google Ads te hebben.
Google ads op maat
Uitgebreid
Zoekwoorden
Onderzoek
Met Google zoekadvertenties adverteer je richting mensen die op zoek zijn naar iets. Deze advertenties zullen dus worden getoond wanneer een bepaald zoekwoord werd ingegeven in de zoekbalk van Google. Het juiste zoekwoord selecteren om op te adverteren is dus zeer belangrijk.
We willen niet dat je adverteert op zoekwoorden die niet bij je bedrijf passen of die helemaal niet naar conversies leiden. Het is daarom dat wij op voorhand een uitgebreid zoekwoordenonderzoek doen om de juiste zoekwoorden bij elkaar te krijgen voor jouw advertentie. Tijdens de advertentie breiden we deze lijst natuurlijk nog uit.
Een woordje uit het hart
Wat onze klanten zeggen
Hoeveel kost Google Ads?
De kosten van Google Ads zijn flexibel en afhankelijk van jouw doelen en strategie. Google Ads werkt met een veilingmodel waarbij je alleen betaalt wanneer iemand op je advertentie klikt (Cost-Per-Click, CPC). De prijs per klik varieert, afhankelijk van de concurrentie in jouw branche, de relevantie van je zoekwoorden en je advertentiebudget.
Gemiddeld liggen de CPC-kosten tussen €0,50 en €2,00, maar in competitieve sectoren kunnen deze oplopen tot €5,00 of meer. Het grote voordeel? Jij bepaalt wat je uitgeeft! Of je nu een klein budget van €10 per dag hebt of duizenden euro’s per maand wilt investeren, met een doordachte strategie kun je altijd resultaat behalen.
Lees meer in onze blog over de 5 soorten online marketing en wat ze kosten.