Uw specialist in adverteren via Instagram
Instagram Ads Expert
Wat is mogelijk met Instagram Ads?
Adverteren via Instagram biedt ongekende kansen om jouw doelgroep te bereiken. Of je nu de naamsbekendheid van je merk wilt vergroten, meer bezoekers naar je website wilt leiden of verkopen wilt stimuleren, Instagram Ads maakt het allemaal mogelijk.
Dankzij de geavanceerde targetingopties kun je jouw ideale publiek bereiken op basis van interesses, gedrag en demografische gegevens. Met creatieve formaten zoals foto’s, video’s, Stories en Reels kun je jouw boodschap op een unieke manier presenteren.
Waarom Instagram Ads?
GERICHT ADVERTEREN
Met advertenties via Instagram bepaal jij wie de advertentie ziet. Toon je advertenties aan jouw publiek om je verkoop te stimuleren.
KOSTENEFFECTIEF
Instagram Ads is een goedkopere methode van adverteren waar nog steeds veel mooie resultaten mee geboekte kunnen worden.
MAKKELIJK METEN
Volg alle resultaten van jouw advertenties op de voet op. Zo kun jij testen en zien waar je publiek naar op zoek is.
VOOR ELK BEDRIJF
Of je nu een speelgoedbedrijf hebt of een autogarage runt, Instagram Ads kan door iedereen gebruikt worden.
Een greep uit onze geboekte resultaten
Resultaten van een klant
Traen Jabbeke
Traen kwam bij ELA! terecht met de nood voor een marketingbureau die proactief handelt. Gezien hun producten (fietsendragers, wintersportartikelen, dakdragers, …) seizoensgebonden zijn, is dit cruciaal.
Resultaat op 2 maanden tijd
Wat doet ELA! voor jou?
Er zijn veel marketingbureaus die diensten aanbieden zoals de opzet en het beheer van Instagram Ads, maar waarom zou je kiezen voor ELA?
- Opzet van A tot Z
- Jarenlange expertise
- Transparantie
- Gegarandeerde resultaten
- No-nonsense aanpak
Instagram Ad Tips
Ken je doelgroep
Weet wie je doelgroep is en wat ze willen zien/horen. Probeer je in de schoenen van je ideale klant te stellen en probeer je in te beelden wat jouw vragen over je product/dienst zouden kunnen zijn. Maak op basis hiervan de ideale advertentie om meer verkeer te genereren.
Gebruik aantrekkelijke visuals
Het eerste wat mensen zien vooraleer ze je ad bekijken, is het beeldmateriaal op de story of op het nieuwsoverzicht. Aantrekkelijk en professioneel beeldmateriaal zorgt voor meer credibiliteit.
Gebruik een CTA
Zet klanten aan om iets te doen. Laat ze contact opnemen, de website te bezoeken, te bellen, een mail sturen, … In de marketingwereld noemen we dit converteren.
Test en optimaliseer
Een advertentie staat nooit van in het begin goed. Probeer daarom te testen met verschillende afbeeldingen en teksten en kies daarna de beste uit. Doe dit consistent om tot een optimaal resultaat te komen. Pluk hierna de vruchten.